Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální styl kanoistických závodů v Týně nad Vltavou
Šafářová, Gabriela ; Marešová, Věra (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Zaměřila jsem se na výtvarné řešení informačních a propagačních materiálů kanoistického světového poháru v maratonu v Týně nad Vltavou. Soustředila jsem se zejména na nedostatky stávajícího vizuálního stylu a navrhla nová řešení. Stěžejní je návrh nového loga a jeho modifikací, které se bude dát používat v lehké obměně i v příštích ročnících. Výtvarné motivy vychází z konkrétních předmětů, materiálů a jevů (struktura lamina, pohyb pádla) jsou zjednodušené téměř do abstraktních forem.
Studio Najbrt - historie a mediální obraz grafického studia
Daňová, Soňa ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje přednímu českému grafickému studiu Najbrt, jeho historii, umělecké tvorbě a mediálnímu obrazu. Klade si za cíl poskytnout ucelený přehled o jeho vývoji od založení až po současnost, a poté analyzovat reprezentaci studia v nejčtenějších českých tištěných médiích pomocí kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy. V teoretické části je kromě historického souhrnu Studia Najbrt přiblížen také význam vizuální komunikace a stručný nástin historie grafického designu. Dále jsou popsány jednotlivé složky komplexního vizuálního stylu, na jehož přípravu a zpracování se Studio Najbrt primárně soustředí. Představena jsou také teoretická východiska pro mediální zobrazování reality a jeho vlivy na příjemce, přičemž je k nim přistupováno ze sociálně konstruktivistického hlediska. Praktická část obsahuje výsledky provedené analýzy a prezentuje, jakým způsobem o Studiu Najbrt vybraná média referují, jaká témata v jeho souvislosti nejčastěji skloňují a jak velký prostor a pozornost věnují vybraným aspektům studia či jeho pracím.
Proměna vizuálního stylu České televize od roku 1992 do současnosti
Šmejcká, Tereza ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Géla, František (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje proměně vizuálního stylu vybraných zpravodajských a publicistických pořadů, vybrané zpravodajské pořady jsou Události, Branky, body, vteřiny a Předpověď počasí, vybrané publicistické pořady jsou 168 hodin, Reportéři ČT, Objektiv a Toulavá kamera. V teoretické části je práce zaměřena na historii Československé a České televize, popis vizuální komunikace a vizuálního stylu s detailnějším zaměřením na typografii a barevnost, charakteristiku loga a jeho důležitých vlastností, vizuální styl televizní stanice z hlediska selfpromotion, on air a off air aplikací a televizní grafiku, její současné trendy, efekty, typografii a aktuální přístupy. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na popis vybraných pořadů. V rámci empirické části byla provedena obsahová analýza doplněna o analýzu sémantickou, a to vybraných pořadů a loga České televize. Obsahová analýza obsahuje pět technických a dva symbolické kódy, jejichž hodnoty jsou zaznamenány v tabulkách. Změna jednotlivých pořadů ve sledovaném období je zaznamenána v rámci samostatných podkapitol. V závěru empirické části je také diskuze nad limity výzkumu v této práci provedeného.
Vizuální styly filmových festivalů
Terekhova, Margarita ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Zaměřením teto bakalářské práce je předvést filmové festivaly probíhající v České republice a prozkoumat jejích vizuální styl za posledních 3 až 5 let. Cílem bude nejen vytvořit rozsáhlou přehlídku grafických a audiovizuálních výstupů jednotlivých akcí, ale i pochopit, na jakém vizuálním stylu jsou založeny, jaké využívají grafické prvky, techniky, pravidla kompozice. Dalším cílem této práce je na základě získaných poznatků vytvořit nový jednotný vizuální styl festivalu krátkých studentských filmů oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE, Multifest. V teoretické části jsou popsány základní terminy, které s tímto tématem souvisí, a důvody, proč je v současné době vizuální identita důležitá. V teto části je také uveden historický přehled českých festivalových a filmových plakátů. V analytické části se zkoumá vizuální styl současných filmových festivalů v České republice, se zaměřením mimo jiné na malé studentské festivaly českých vysokých škol. Pomocí popisu a obrazového doprovodu se tak vytváří přehled evolice a trendů grafického designu v teto oblasti. Praktická část se soustředí na tvorbu nového sjednoceného vizuálního stylu festivalu Multifest. V této části jsou kompletně popsány jednotlivé kroky při vypracovávání nového vizuálního stylu festivalu, od stanovení cílů přes zkoumání cílových skupin a návrhy, až k finální tvorbě všech potřebných grafických a audiovizuálních výstupů.
Firemní design lyžařské školy Majasport
Matoušek, Pavel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Title of study: Corporate design of Maja Sport ski school Objectives: The main objective of this thesis is to design a new corporate design for the ski school Maja Sport with a proposal for its implementation. Partial aims to achieve main objective are analysis of corporate design of major competitors and analysis of the current state of corporate design ski school Maja Sport. Methods: To achieve the set goals have been used several methods. Analyses of corporate design are based primarily on methods of observation and analysis of documents. Creating a draft of new design is based on collective brainstorming and informal talks with the owner and manager of the ski school. Results: The thesis found significant weaknesses in the current corporate design ski schools Maja Sport. Compared with the competition, its design is highly fragmented and looks unprofessional. For this reason, the thesis designed completely new corporate design. The practical outcome of this work is a proposal for implementation and design manual with rules and examples of use of the proposed new company design. Key words: corporate design, corporate identity, logo, colouring, typography, visual style, design manual
Vizuální styl kanoistických závodů v Týně nad Vltavou
Šafářová, Gabriela ; Marešová, Věra (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Zaměřila jsem se na výtvarné řešení informačních a propagačních materiálů kanoistického světového poháru v maratonu v Týně nad Vltavou. Soustředila jsem se zejména na nedostatky stávajícího vizuálního stylu a navrhla nová řešení. Stěžejní je návrh nového loga a jeho modifikací, které se bude dát používat v lehké obměně i v příštích ročnících. Výtvarné motivy vychází z konkrétních předmětů, materiálů a jevů (struktura lamina, pohyb pádla) jsou zjednodušené téměř do abstraktních forem.
Vizuální styl hip hopové subkultury,s přihlédnutím na koncepce vizuálního stylu hudebního festivalu Hip hop kemp
Chaloupková, Veronika ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat prostředí hip hopové subkultury v České republice a vymezit její vizuální projevy pro účely komunikace s touto skupinou. Teoretické část je zaměřená na definování pojmu subkultura. Přibližuje hip hopové prostředí s jeho historií a řeší oblast vizuálního projevu a vizuálního stylu. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na festivalu Hip Hop Kemp, který je zde představen. Závěrem práce je rozbor vizuálního stylu tohoto festivalu a vyhodnocení návaznosti na vizuální styl subkultur.
Webový vizuální styl firem
Šinágl, Roman ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Obsahem práce je popis hlavních zásad vizuálního stylu firem a funkčností vybraných webových programovacích jazyků. Použití těchto dvou částí je porovnáno na pěti vybraných webech firem. Na závěr je z tohoto porovnání určeno, jaké uspořádání a jaké programovací metody jsou nejvhodnější pro kompozici stavby internetové stránky. Práce je rozdělena do několika tematických celků týkajících se představení jednotlivých prvků vizuálního stylu, softwaru pro jejich vytváření, používaných programovacích jazyků a zhodnocení používaných webových stránek. Nejprve jsou představeny části jednotného vizuálního stylu firem. Poté se práce zaměřuje na popis metodiky tvorby vizuálního stylu. Zahrnuty jsou softwarové programy pro vytváření jednotlivých vizuálních prvků. Následuje popis vybraných programovacích jazyků. Nakonec se práce věnuje jednotlivým internetovým stránkám firem, kde jsou jednotlivé vizuální prvky a programovací jazyky popsány a zhodnoceny autorem, který využil znalosti získané při psaní této práce. Cílem práce je zhodnotit jaké uspořádání vizuálních prvků a jaká kombinace programovacích jazyků je nejvhodnější pro webové prezentace firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.